Radnice
Hlášení závad

Narazili jste na nesvítící či poničenou lampu veřejného osvětlení, na černou skládku, kouřící komín, nalomený strom, díru v chodníku, zničené dopravní značení? Prosím, sdělte nám to. Pokusíme se v co nejkratším termínu problém vyřešit (většinou do 48 hodin), případně zařadit jej do rozpočtu následujícího roku u větších a složitějších problémů k řešení. Červenou hvězdičkou označené položky jsou povinné. Je nutno vyplnit buď telefonní kontakt, nebo e-mailovou adresu pro případné dopřesnění nahlášené závady. Závady můžete hlásit i přes mobilní aplikaci pro Android (Google) či iOS (Apple).
Výpadky dodávek elektřiny, vody a plynu hlaste přímo jejich dodavatelům. Hlášení poruch a havarijních závad na vnitřních elektroinstalacích, vodoinstalacích, kanalizacích nebo vytápění v městských domech provádějte na čísle 596 092 436 (údržba BM servisu, a. s.) nebo na bezplatné pohotovostní lince BM servisu, a. s. 800 900 242 (24 hodin denně). Dopravní přestupky hlaste neprodleně na městskou policii - telefonní čísla 156, 596 092 156 nebo 731 130 666.
K dnešnímu dni bylo přes mobilní aplikaci a přes web nahlášeno 10 507 závad, 10 452 závad bylo již vyřešeno. Aktuálně zbývá vyřešit 55 závad.
Byty, nebyty, nemovitosti
Dotazníky
E-služby
Formuláře
GDPR
Hlášení závad
Kontakt s občany
Kontakty a úřední hodiny
Nabídka práce
Odbory a organizační struktura
Ochrana oznamovatele
Otevřená data
Poplatky
Portál občana - platební portál
Poskytování informací
Postupy a návody
Povinně zveřejňované informace
Registr smluv a objednávek
Rejstřík honebních společenstev
Rezervační systém
Sčítání lidu
Úřední deska
Územní plánování
Veřejné zakázky
Volby
Vyhledávání úředníků
Výsledky kontrol
Zásady
Ztráty a nálezy
Web města

