Nabídka práce - referent sociálního odboru

24.4.2025

OZNÁMENÍ O PRODLOUŽENÍ TERMÍNU VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ A O ZMĚNĚ DOBY PRACOVNÍHO POMĚRU.

Tajemnice Městského úřadu Bohumín vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa úředníka podle § 7 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících samosprávných celků v platném znění, zařazeného na druh práce referent sociálního odboru Městského úřadu Bohumín.

 

  • pracovní poměr:  na dobu určitou s předpokladem prodloužení na dobu neurčitou
  • pracovní úvazek: 1,0
  • charakteristika vykonávané práce: zajišťování agendy sociálně-právní ochrany dětí dle platných právních předpisů
  • platové zařazení: 11. platová třída v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, možnost postupného přiznání osobního příplatku dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce
  • místo výkonu práce: správní obvod obce s rozšířenou působností Bohumín
  • předpoklady: dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, ve znění pozdějších předpisů
  • předpokládaný nástup: dohodou po ukončení výběrového řízení

 

Požadavky

  • vzdělání v souladu s ust. § 110 odst. 4 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů
  • znalost právních předpisů v sociální oblasti (zejména zákona č. 359/1999 Sb.) a správního řádu
  • samostatnost a vysoké pracovní nasazení, komunikativnost
  • uživatelská znalost práce s PC (Word, Excel, PowerPoint)
  • řidičský průkaz skupiny B výhodou
  • zvláštní odborná způsobilost podle vyhl. MV č. 512/2002 Sb., ve znění pozdějších předpisů, výhodou
  • znalost místních podmínek (dobrá orientace ve městě) a praxe v sociální oblasti výhodou

 

Písemná přihláška podle § 7 odst. 4 zákona č. 312/2002 Sb., ve znění pozdějších předpisů musí obsahovat tyto náležitosti

  • přesné označení výběrového řízení
  • jméno, příjmení, titul
  • datum a místo narození
  • státní příslušnost
  • místo trvalého pobytu
  • číslo občanského průkazu nebo dokladu o povolení k pobytu (jde-li o cizího státního příslušníka)
  • datum a podpis uchazeče

 

Požadované doklady

  • profesní životopis, v němž zájemce uvede údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech,
  • čestné prohlášení, že zájemce nemá záznam v Rejstříku trestů (výpis bude požadován až v případě uzavření pracovní smlouvy), u cizích státních příslušníků obdobný doklad osvědčující bezúhonnost, vydaný domovským státem, pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
  • prostá kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (ověřená kopie bude požadována v případě uzavření pracovní smlouvy)
  • osobní dotazník pro účely výběrového řízení (tiskopis je k dispozici na www.bohumin.cz, sekce Radnice, Kontakt s občany, Formuláře, odbor organizační),
  • telefonní (e-mail) kontakt

 

Nabízíme

  • dovolenou 5 týdnů
  • možnost čerpání 5 dnů zdravotního volna
  • pružnou pracovní dobu
  • stravenkový paušál, příspěvek na sport a kulturu
  • zajímavou práci u stabilního zaměstnavatele
  • možnost dalšího vzdělávání

 

Přihlášky

  • přihlášku s požadovanými doklady zašlete v obálce s označením: VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ - ODBOR SOCIÁLNÍ (nebo doručte na podatelnu městského úřadu) na adresu: Městský úřad Bohumín, personální úsek, Masarykova 158, 735 81 Bohumín
  • podáním přihlášky uchazeč souhlasí s tím, že MěÚ Bohumín bude pro potřeby výběrového řízení nakládat s jeho osobními údaji
  • zaslané materiály budou uchazečům vráceny
  • termín podání přihlášek: do 12.5.2025

 

Bližší informace

  • Mgr. Lucie Klvačová, metodik sociálně-právní ochrany dětí, e-mail: klvacova.lucie@mubo.cz
  • Bc. Daniel Ucháč, vedoucí odboru sociálního, e-mail: uchac.daniel@mubo.cz

 


Počet zhlédnutí: 1 121

Zpět

Moravskoslezský kraj
Těšínské Slezsko
Místní akční skupina bohumínsko

Úřední hodiny

Úřední hodiny pro veřejnost

Po: 7:30 - 12:00 a 13:00 - 17:00
St: 7:30 - 12:00 a 13:00 - 17:00

Podatelna a informační centrum

Po: 7:00 - 17:00
Út: 7:00 - 14:00
St: 7:00 - 17:00
Čt: 7:00 - 14:00
Pá: 7:00 - 13:00

Hlavní pokladna

Po: 7:30 - 12:00 a 13:00 - 17:00
Út: 8:00 - 11:30
St: 7:30 - 12:00 a 13:00 - 17:00
Čt: 8:00 - 11:30
Pá: 8:00 - 11:30

Budova A, číslo dveří A221 (2. NP)
596 092 274

Pokladna - odbor správy domů

Po: 7:30 - 12:00 a 13:00 - 17:00
Út: 8:00 - 11:00
St: 7:30 - 12:00 a 13:00 - 17:00
Čt: 8:00 - 11:00
Pá: 8:00 - 11:00

Budova B, číslo dveří B204 (2. NP)
596 092 261

19 °C