Nabídka práce - referent/ka odboru právního a živnostenského

7.7.2025

Tajemnice Městského úřadu Bohumín vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa úředníka dle § 7 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, v platném znění na pozici referent/ka odboru právního a živnostenského Městského úřadu Bohumín.

 

  • pracovní poměr:  na dobu určitou po dobu trvání mateřské a rodičovské dovolené
  • pracovní úvazek:  1,0
  • charakteristika vykonávané práce:  zajišťování agendy na úseku občanských průkazů, cestovních dokladů a evidence obyvatel
  • platové zařazení:  9. platová třída v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, možnost postupného přiznání osobního příplatku dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce
  • místo výkonu práce:  správní obvod obce s rozšířenou působností Bohumín
  • předpoklady:  dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, v platném znění
  • předpokládaný nástup:  dohodou po ukončení výběrového řízení

 

Požadavky

  • vzdělání: VŠ, VOŠ, SŠ s maturitní zkouškou (právní nebo veřejnosprávní zaměření výhodou)
  • příslušná zkouška zvláštní odborné způsobilosti výhodou
  • praxe ve veřejné správě výhodou
  • dobrá uživatelská znalost práce s PC (Word, Excel, Power Point)
  • komunikativnost a schopnost jednat s lidmi
  • vysoké pracovní nasazení, odpovědný přístup k plnění úkolů
  • řidičský průkaz skupiny B výhodou
  • znalost světového jazyka výhodou

 

Písemná přihláška podle § 7 odst. 4 zákona č. 312/2002 Sb., ve znění pozdějších předpisů musí obsahovat tyto náležitosti:

  • přesné označení výběrového řízení
  • jméno, příjmení, titul
  • datum a místo narození
  • státní příslušnost
  • místo trvalého pobytu
  • druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství (je-li zájemcem cizinec, který není občanem členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu)
  • datum a podpis uchazeče
  • telefonní (e-mail) kontakt

 

Požadované doklady

  • profesní životopis, v němž zájemce uvede údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech
  • osobní dotazník pro účely výběrového řízení (tiskopis je k dispozici na www.bohumin.cz, sekce Radnice, Kontakt s občany, Formuláře, odbor organizační),
  • čestné prohlášení, že zájemce nemá záznam v Rejstříku trestů (výpis bude požadován až v případě uzavření pracovní smlouvy), u cizích státních příslušníků obdobný doklad osvědčující bezúhonnost, vydaný domovským státem, pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
  • prostá kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (ověřená kopie bude požadována v případě uzavření pracovní smlouvy)

 

Nabízíme

  • dovolenou 5 týdnů
  • možnost čerpání 5 dnů zdravotního volna
  • pružnou pracovní dobu
  • stravenkový paušál, příspěvek na sport a kulturu
  • zajímavou práci u stabilního zaměstnavatele
  • možnosti dalšího vzdělávání

 

Přihláška

  • přihlášku s požadovanými doklady zašlete v obálce s označením: VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ - ODBOR PRÁVNÍ A ŽIVNOSTENSKÝ (nebo doručte na podatelnu  městského úřadu) na adresu: Městský úřad Bohumín, personální úsek, Masarykova 158, 735 81 Bohumín
  • podáním přihlášky uchazeč souhlasí s tím, že MěÚ Bohumín bude pro potřeby výběrového řízení nakládat s jeho osobními údaji
  • zaslané materiály budou uchazečům vráceny
  • termín podání přihlášek: do 11.8.2025

 

Bližší informace

  • JUDr. Šárka Palermová, vedoucí odboru právního a živnostenského, palermova.sarka@mubo.cz, 596 092 173
  • Mgr. David Gorgol, zástupce vedoucí odboru právního a živnostenského, gorgol.david@mubo.cz, 596 092 190

 


Počet zhlédnutí: 60

Zpět

Moravskoslezský kraj
Těšínské Slezsko
Místní akční skupina bohumínsko

Úřední hodiny

Úřední hodiny pro veřejnost

Po: 7:30 - 12:00 a 13:00 - 17:00
St: 7:30 - 12:00 a 13:00 - 17:00

Podatelna a informační centrum

Po: 7:00 - 17:00
Út: 7:00 - 14:00
St: 7:00 - 17:00
Čt: 7:00 - 14:00
Pá: 7:00 - 13:00

Hlavní pokladna

Po: 7:30 - 12:00 a 13:00 - 17:00
Út: 8:00 - 11:30
St: 7:30 - 12:00 a 13:00 - 17:00
Čt: 8:00 - 11:30
Pá: 8:00 - 11:30

Budova A, číslo dveří A221 (2. NP)

Pokladna - odbor správy domů

Po: 7:30 - 12:00 a 13:00 - 17:00
Út: 8:00 - 11:00
St: 7:30 - 12:00 a 13:00 - 17:00
Čt: 8:00 - 11:00
Pá: 8:00 - 11:00

Budova B, číslo dveří B204 (2. NP)

21 °C