Nabídka práce - referent/ka odboru správy domů

10.11.2025

Tajemnice Městského úřadu Bohumín vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa referent/ka odboru správy domů Městského úřadu Bohumín.

 

  • pracovní poměr:  na dobu neurčitou
  • pracovní úvazek:  1,0
  • charakteristika vykonávané práce:  příprava a realizace investičních akcí města a velkých oprav bytového fondu města, zadávání a administrace výběrových řízení na veřejné zakázky
  • platové zařazení:  10. platová třída v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, možnost postupného přiznání osobního příplatku dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce
  • místo výkonu práce:  správní obvod obce s rozšířenou působností Bohumín
  • předpokládaný nástup:  1.2.2026

 

Požadavky

  • VŠ, VOŠ (studijní obor stavebního nebo technického směru), výjimečně střední vzdělání s maturitní zkouškou - stavební nebo technické zaměření
  • znalost problematiky přípravy veřejných zakázek a přípravy a realizace investičních akcí výhodou
  • organizační a komunikativní dovednosti
  • schopnost samostatné i týmové práce, zodpovědnost
  • uživatelská znalost práce na PC
  • řidičský průkaz sk. B výhodou

 

Požadované doklady

  • profesní životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech či dovednostech
  • čestné prohlášení, že uchazeč nemá záznam v Rejstříku trestů (výpis bude požadován až v případě uzavření pracovní smlouvy), u cizích státních příslušníků obdobný doklad osvědčující bezúhonnost, vydaný domovským státem, pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením
  • prostá kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (ověřená kopie bude požadována až v případě uzavření pracovní smlouvy)
  • osobní dotazník pro účely výběrového řízení (tiskopis je k dispozici na www.bohumin.cz, sekce Radnice, Formuláře, odbor organizační) - telefonní kontakt a e-mail

 

Nabízíme

  • dovolenou 5 týdnů
  • možnost čerpání 5 dnů zdravotního volna
  • pružnou pracovní dobu
  • stravenkový paušál, příspěvek na sport a kulturu
  • zajímavou práci u stabilního zaměstnavatele
  • možnosti dalšího vzdělávání

 

Přihlášky

  • přihlášku s požadovanými doklady zašlete v obálce s označením: VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ - ODBOR SPRÁVY DOMŮ (nebo doručte na podatelnu městského úřadu) na adresu: Městský úřad Bohumín, personální úsek, Masarykova 158, 735 81 Bohumín
  • podáním přihlášky uchazeč souhlasí s tím, že MěÚ Bohumín bude pro potřeby výběrového řízení nakládat s jeho osobními údaji
  • zaslané materiály budou uchazečům vráceny
  • termín podání přihlášek: do 28.11.2025

 

Informace

  • bližší informace: Ing. Kateřina Pálková, vedoucí odboru správy domů, palkova.katerina@mubo.cz, telefon 596 092 200

 


Počet zhlédnutí: 276

Zpět

Moravskoslezský kraj
Těšínské Slezsko
Místní akční skupina bohumínsko

Úřední hodiny

Úřední hodiny pro veřejnost

Po: 7:30 - 12:00 a 13:00 - 17:00
St: 7:30 - 12:00 a 13:00 - 17:00

Podatelna a informační centrum

Po: 7:00 - 17:00
Út: 7:00 - 14:00
St: 7:00 - 17:00
Čt: 7:00 - 14:00
Pá: 7:00 - 13:00

Hlavní pokladna

Po: 7:30 - 12:00 a 13:00 - 17:00
Út: 8:00 - 11:30
St: 7:30 - 12:00 a 13:00 - 17:00
Čt: 8:00 - 11:30
Pá: 8:00 - 11:30

Budova A, číslo dveří A221 (2. NP)

Pokladna - odbor správy domů

Po: 7:30 - 12:00 a 13:00 - 17:00
Út: 8:00 - 11:00
St: 7:30 - 12:00 a 13:00 - 17:00
Čt: 8:00 - 11:00
Pá: 8:00 - 11:00

Budova B, číslo dveří B204 (2. NP)

6 °C