Radnice
Nabídka práce - referent/ka odboru správy domů - pokladní
10.11.2025
Tajemnice Městského úřadu Bohumín vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa referent/ka odboru správy domů Městského úřadu Bohumín.
- pracovní poměr: na dobu neurčitou
- pracovní úvazek: 1,0
- charakteristika vykonávané práce: finanční referent - pokladní
- platové zařazení: 8. platová třída v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, možnost postupného přiznání osobního příplatku dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce
- místo výkonu práce: správní obvod obce s rozšířenou působností Bohumín
- předpokládaný nástup: dohodou po ukončení výběrového řízení
Požadavky
- vzdělání: minimálně SŠ (ekonomický směr výhodou),
- praxe v oblasti správy nemovitostí a ve veřejné správě výhodou,
- samostatnost a vysoké pracovní nasazení, pečlivost, zodpovědnost,
- psychická odolnost a komunikativnost,
- dobrá znalost práce na PC,
- řidičské oprávnění skupiny B výhodou.
Požadované doklady
- profesní životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech či dovednostech
- čestné prohlášení, že zájemce nemá záznam v Rejstříku trestů (výpis bude požadován až v případě uzavření pracovní smlouvy), u cizích státních příslušníků obdobný doklad osvědčující bezúhonnost, vydaný domovským státem, pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením
- prostá kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání (ověřená kopie bude požadována až v případě uzavření pracovní smlouvy)
- osobní dotazník pro účely výběrového řízení (tiskopis je k dispozici na www.bohumin.cz, sekce Radnice, Formuláře, Odbor organizační), telefonní kontakt a e-mail
Nabízíme
- dovolenou 5 týdnů
- možnost čerpání 5 dnů zdravotního volna
- pružnou pracovní dobu
- stravenkový paušál, příspěvek na sport a kulturu
- zajímavou práci u stabilního zaměstnavatele
- možnost dalšího vzdělávání
Přihlášky
- přihlášku s požadovanými doklady zašlete v obálce s označením: VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ - ODBOR SPRÁVY DOMŮ (nebo doručte na podatelnu městského úřadu) na adresu: Městský úřad Bohumín, personální úsek, Masarykova 158, 735 81 Bohumín
- podáním přihlášky uchazeč souhlasí s tím, že MěÚ Bohumín bude pro potřeby výběrového řízení nakládat s jeho osobními údaji
- zaslané materiály budou uchazečům vráceny
- termín podání přihlášek: do 28.11.2025
Informace
- bližší informace: Ing. Kateřina Pálková, vedoucí odboru správy domů, palkova.katerina@mubo.cz, telefon 596 092 200
Byty, nebyty, nemovitosti
Dotazníky
E-služby
Formuláře
GDPR
Hlášení závad
Kontakt s občany
Kontakty a úřední hodiny
Nabídka práce
Odbory a organizační struktura
Ochrana oznamovatele
Otevřená data
Poplatky
Portál občana - platební portál
Poskytování informací
Postupy a návody
Povinně zveřejňované informace
Registr smluv a objednávek
Rejstřík honebních společenstev
Rezervační systém
Sčítání lidu
Úřední deska
Územní plánování
Veřejné zakázky
Volby
Vyhledávání úředníků
Výsledky kontrol
Zásady
Ztráty a nálezy
Web města


