Doručení výzvy k vymáhání náhrady škody

14.11.2013

Žádost č. 15/2013 ze dne  30.10.2013

Informace týkající se doručení výzvy k vymáhání náhrady škody, která vznikla městu jako zadavateli veřejné zakázky v souvislosti s pokutou uloženou Úřadem pro ochranu hospodářské soutěže.

Vyřízeno dne 14.11.2013 – žádost vyřídil písemně  interní audit.

 

Text odpovědi

a) Kdy (datum) byla naše výzva doručena označeným  osobám (starostovi/ všem zastupitelům/ tajemníkovi či  tajemnici/ členům kontrolního výboru):

Starostovi,  místostarostům,  tajemnici městského úřadu bylo Vaše podání ze dne 16. 9. 2013 (dále jen výzva)   doručeno   dne 18. 9. 2013.

S ohledem na to, že považujeme tuto záležitost za natolik závažnou, kdy při chybné interpretaci či neznalosti některých okolností by mohla být znevážena dobrá pověst města či       MěÚ, bylo rozhodnuto  informovat veřejnost na nejbližším zasedání zastupitelstva.

Jednání zastupitelstva města se konalo dne 11. 11. 2013 a starosta města informoval členy zastupitelstva a současně veřejnost prostřednictvím městské televize – Televizního informačního kanálu Bohumín. 

b)  Jméno, příjmení a pracovní zařazení osoby, která má na starosti doručování pošty:

Pro příjem dokumentů, a to bez ohledu na způsob jejich doručení, je zřízena centrální podatelna úřadu, která je součástí organizačního odboru (je dáno  Organizačním řádem městského úřadu v Bohumíně).

c) Jméno, příjmení a pracovní zařazení osoby, která doručovala  naši výzvu:

Ing. Dagmar Procházková (interní audit). 

d) Informaci, zda některý orgán obce naši výzvu projednával, v kladném případě žádáme o  zaslání zápisu z takového jednání:

Ústní informace starosty města na zasedání zastupitelstva města  dne 11. 11. 2013.

 


Počet zhlédnutí: 4 613

Zpět

Moravskoslezský kraj
Těšínské Slezsko
Místní akční skupina bohumínsko

Úřední hodiny

Úřední hodiny pro veřejnost

Po: 7:30 - 12:00 a 13:00 - 17:00
St: 7:30 - 12:00 a 13:00 - 17:00

Podatelna a informační centrum

Po: 7:00 - 17:00
Út: 7:00 - 14:00
St: 7:00 - 17:00
Čt: 7:00 - 14:00
Pá: 7:00 - 13:00

Hlavní pokladna

Po: 7:30 - 12:00 a 13:00 - 17:00
Út: 8:00 - 11:30
St: 7:30 - 12:00 a 13:00 - 17:00
Čt: 8:00 - 11:30
Pá: 8:00 - 11:30

Budova A, číslo dveří A221 (2. NP)
596 092 274

Pokladna - odbor správy domů

Po: 7:30 - 12:00 a 13:00 - 17:00
Út: 8:00 - 11:00
St: 7:30 - 12:00 a 13:00 - 17:00
Čt: 8:00 - 11:00
Pá: 8:00 - 11:00

Budova B, číslo dveří B204 (2. NP)
596 092 261

24 °C