Zpravodajství
Upozorni na závadu s pomocí chytrého telefonu
17.1.2014

BOHUMÍN – Zničenou značku nebo závadu v městském bytě mohou lidé v Bohumíně nahlásit radnici s pomocí chytrého telefonu. Služba „Hlášení závad“, která funguje na webu města, rozšířila své možnosti.
V lednu informatici radnice zprovoznili mobilní aplikaci služby „Hlášení závad“ pro platformu Android, což je nejrozšířenější platforma v Česku. Aplikaci si za několik málo dnů nainstalovalo do svého chytrého telefonu přes 50 obyvatel Bohumína.
„Elektronickou službu „Hlášení závad“ jsme spustili před necelým rokem. Dosud jsme jejím prostřednictvím přijali přes 500 hlášení, sám jsem jich odeslal více než 100. Na webu města se nám služba osvědčila, proto jsme vytvořili i mutaci pro chytré telefony. Na nefunkční lampu veřejného osvětlení, poničenou dopravní značku nebo závadu v městském domě či bytě lze tak upozornit velmi jednoduše a operativně,“ říká Jiří Rozsypal, informační technik radnice.
Nahlášené závady se v aplikaci na mobilu zobrazují v přehledné grafické mapce Bohumína. Za první dva týdny lidé poslali s pomocí chytrých telefonů přes čtyři desítky podnětů.
Služba „Hlášení závad“ je bezplatná, slouží primárně k hlášení závad na městském majetku a v městských domech. Odstraňováním závad se vesměs zabývá městský BM servis, ty méně vážné řeší zpravidla do 48 hodin. Podrobnosti o elektronické službě Hlášení závad najdete zde.
Lukáš Kania
Aktuality
Ankety
Dotazy novinářů
E-info
Fotogalerie
Inzerce
Městské noviny OKO
Naposledy aktualizované
Nepřehlédněte
Novinové články
Počasí
Ptejte se
Televizní informační kanál
Tiskové zpravodajství
Tiskové zprávy
Videoarchiv




