Zpravodajství
Aktualizovaná verze mobilní aplikace Hlášení závad
3.1.2017

BOHUMÍN – Aktualizovanou verzi bohumínské mobilní elektronické aplikace „Hlášení závad“ už si nainstalovala více jak polovina uživatelů. Nová verze funguje od prosince. Služba „Hlášení závad“ je dostupná v mobilech i na internetu, dosud přijala na 2500 podnětů.
Aktualizaci mobilní aplikace pro platformu Android spustíte jednoduše buď v rámci balíku aktualizací nebo prostřednictvím GooglePlay v chytrém telefonu. Službu „Hlášení závad“ už vyzkoušelo v Bohumíně v mobilu více jak 360 uživatelů.
Poškozené dopravní značky, nefunkční lampy, poruchy v městských domech, to jsou nejčastější případy nahlášených poruch a závad. „Aplikace uživatele navádí krok za krokem. V nové, aktualizované verzi, jsme přidali bohatý rejstřík předpřipravených textů, takzvaný našeptávač. Přibyla také databáze krizových linek a kontaktů na bytové techniky městských domů,“ uvedl Jiří Rozsypal, informační technik bohumínské radnice. Dodal, že lidé mohou aplikací poslat i fotografii závady, která urychluje a pomáhá lokalizaci.
Elektronická služba „Hlášení závad“ funguje v Bohumíně od roku 2013. Za tu dobu přijala 2500 podnětů, z toho 28 % závad lidé nahlásili chytrým telefonem mobilní aplikací. V telefonu může uživatel také sledovat, v jaké fázi se vyřízení jeho podnětu nachází.
Lukáš Kania