Zpravodajství
19.1.2011 - Kam přijít pro spotřebitelskou radu?
Zdroj: Karvinský deník
Ročník a číslo: 15
Strana: 2
Autor: lap
Lidé v našem kraji mohou podle šéfky Sdružení obrany spotřebitelů Moravskoslezského kraje Marcely Reichelové i nadále své spotřebitelské problémy přijít řešit osobně do poradny v Ostravě ve Střelniční ulici (v úterý a ve čtvrtek), případně mohou zavolat na telefonní číslo 596 111 252 nebo své otázky poslat na elektronickou adresu sos-msk.poradna@volny.cz. Kromě ostravské poradny funguje v našem kraji spotřebitelská poradna v Bohumíně a pět takzvaných výjezdních poraden. Ty jsou v Novém Jičíně, Českém Těšíně, ve Frenštátě pod Radhoštěm, v Opavě a ve Frýdku-Místku. Bližší informace mohou spotřebitelé získat také na www.sos-msk.estranky.cz.