19.1.2011 - Kam přijít pro spotřebitelskou radu?

Zdroj: Karvinský deník
Ročník a číslo: 15
Strana: 2
Autor: lap

Lidé v našem kraji mohou podle šéfky Sdružení obrany spotřebitelů Moravskoslezského kraje Marcely Reichelové i nadále své spotřebitelské problémy přijít řešit osobně do poradny v Ostravě ve Střelniční ulici (v úterý a ve čtvrtek), případně mohou zavolat na telefonní číslo 596 111 252 nebo své otázky poslat na elektronickou adresu sos-msk.poradna@volny.cz. Kromě ostravské poradny funguje v našem kraji spotřebitelská poradna v Bohumíně a pět takzvaných výjezdních poraden. Ty jsou v  Novém Jičíně, Českém Těšíně, ve Frenštátě pod Radhoštěm, v Opavě a ve Frýdku-Místku. Bližší informace mohou spotřebitelé získat také na  www.sos-msk.estranky.cz.


Počet zhlédnutí: 2 586

Zpět

Moravskoslezský kraj
Těšínské Slezsko
Místní akční skupina bohumínsko

Úřední hodiny

Úřední hodiny pro veřejnost

Po: 7:30 - 12:00 a 13:00 - 17:00
St: 7:30 - 12:00 a 13:00 - 17:00

Podatelna a informační centrum

Po: 7:00 - 17:00
Út: 7:00 - 14:00
St: 7:00 - 17:00
Čt: 7:00 - 14:00
Pá: 7:00 - 13:00

Hlavní pokladna

Po: 7:30 - 12:00 a 13:00 - 17:00
Út: 8:00 - 11:30
St: 7:30 - 12:00 a 13:00 - 17:00
Čt: 8:00 - 11:30
Pá: 8:00 - 11:30

Budova A, číslo dveří A221 (2. NP)
596 092 274

Pokladna - odbor správy domů

Po: 7:30 - 12:00 a 13:00 - 17:00
Út: 8:00 - 11:00
St: 7:30 - 12:00 a 13:00 - 17:00
Čt: 8:00 - 11:00
Pá: 8:00 - 11:00

Budova B, číslo dveří B204 (2. NP)
596 092 261

12 °C