Směrnice pro vyřizování stížností

13.6.2007

Existuje v bohumínské radnici předpis pro vyřizování stížností občanů, případně existuje nějaká závazná centrální vyhláška, která tuto problematiku upravuje?

Postup při vyřizování stížností upravuje interní směrnice bohumínského městského úřadu, novelizovaná od 1. 1. 2006 po zrušení vládní vyhlášky 150/1958 Ú. l. Stanovení pravidel pro přijímání a vyřizování stížností je vyhrazeno radě města podle zákona o obcích §102 odst.(2) písm. n). Současná právní úprava již nezahrnuje konkrétní předpis, který by se zabýval jen stížnostmi. Částečně jsou řešeny podle správního řádu (500/2004 Sb.) a částečně podle jiných zákonů pro konkrétní problematiku, jako například podle zákona o správě daní a poplatků se řeší stížnost na výši sražené daně, podle zákoníku práce pak stížnosti směřující proti skutečnostem z oblasti pracovně-právních vztahů.

Ing. Věra Vzatková
centrální evidence stížností a petic
Městský úřad Bohumín


Počet zhlédnutí: 5 164

Zpět

Moravskoslezský kraj
Těšínské Slezsko
Místní akční skupina bohumínsko

Úřední hodiny

Úřední hodiny pro veřejnost

Po: 7:30 - 12:00 a 13:00 - 17:00
St: 7:30 - 12:00 a 13:00 - 17:00

Podatelna a informační centrum

Po: 7:00 - 17:00
Út: 7:00 - 14:00
St: 7:00 - 17:00
Čt: 7:00 - 14:00
Pá: 7:00 - 13:00

Hlavní pokladna

Po: 7:30 - 12:00 a 13:00 - 17:00
Út: 8:00 - 11:30
St: 7:30 - 12:00 a 13:00 - 17:00
Čt: 8:00 - 11:30
Pá: 8:00 - 11:30

Budova A, číslo dveří A221 (2. NP)
596 092 274

Pokladna - odbor správy domů

Po: 7:30 - 12:00 a 13:00 - 17:00
Út: 8:00 - 11:00
St: 7:30 - 12:00 a 13:00 - 17:00
Čt: 8:00 - 11:00
Pá: 8:00 - 11:00

Budova B, číslo dveří B204 (2. NP)
596 092 261

14 °C