Město vyhodnocuje spolupráci se svými dodavateli

14.12.2001

V zájmu zkvalitnění spolupráce mezi městem a  dodavateli (vesměs stavebními firmami) byla již letos na jaře přijata opatření směřující k zajištění větší objektivity a průhlednosti při posuzování uskutečněných zakázek. Podstatou hodnocení je oboustranný souhlas a podpis protokolu vyjadřujícího stanovisko k provedené zakázce a to nejen z pohledu termínu či ceny, ale i její kvality. Celkovou úroveň spokojenosti pak investor uvádí známkou.

29.11.2001 se uskutečnilo pracovní setkání vedení města se zástupci 8 firem, se sídlem na území Bohumína, podílejících se na realizaci veřejných zakázek v roce 2001. Ty v úhrnném objemu činily více než 30 miliónů Kč. Jednání proběhlo v pracovní a otevřené atmosféře a přispělo k lepšímu poznání potřeb jedné i druhé strany. Lze očekávat, že diskutované závěry se promítnou i do způsobu hodnocení v roce 2002. O tom, že zakázek bude více než dost, svědčí rozsah plánovaných oprav, vždyť jen domovní fond města si vyžádá investici vyšší než 40 miliónů Kč.


Počet zhlédnutí: 3 247

Zpět

Moravskoslezský kraj
Těšínské Slezsko
Místní akční skupina bohumínsko

Úřední hodiny

Úřední hodiny pro veřejnost

Po: 7:30 - 12:00 a 13:00 - 17:00
St: 7:30 - 12:00 a 13:00 - 17:00

Podatelna a informační centrum

Po: 7:00 - 17:00
Út: 7:00 - 14:00
St: 7:00 - 17:00
Čt: 7:00 - 14:00
Pá: 7:00 - 13:00

Hlavní pokladna

Po: 7:30 - 12:00 a 13:00 - 17:00
Út: 8:00 - 11:30
St: 7:30 - 12:00 a 13:00 - 17:00
Čt: 8:00 - 11:30
Pá: 8:00 - 11:30

Budova A, číslo dveří A221 (2. NP)
596 092 274

Pokladna - odbor správy domů

Po: 7:30 - 12:00 a 13:00 - 17:00
Út: 8:00 - 11:00
St: 7:30 - 12:00 a 13:00 - 17:00
Čt: 8:00 - 11:00
Pá: 8:00 - 11:00

Budova B, číslo dveří B204 (2. NP)
596 092 261

15 °C